Salam satu zzr'an...

View previous topic View next topic Go down

Salam satu zzr'an...

Post by sapek_n9 on Wed 14 Apr - 23:10

Salam pada all bikers,otai2 zzr dan kengkawan yg lain. Saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan. Kalau jumpa kat mana2 tu tegur2 lah yer....we all members,,,,saya sekang pakai zzr1100 c model yo,nak boli yang lain x mampu.... cheers cheers

sapek_n9

Posts : 1
Join date : 14/04/2010
Age : 35
Location : Penang

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam satu zzr'an...

Post by Raziskov on Wed 14 Apr - 23:38

Selamat Datang en.sapek..
kalau dah pakai eleben tu bukan x mampu namo eee..terlobih mampu tu..hehee..Very Happy Very Happy
sila2kan join forum berborak tu..dan kalau ado maso dtg lah ke TTS..bukan jauh pun penang ngan shah alam tu..naik eleben 15 minit jor..Very Happy
Ada 3 org dalam ni yg pakai eleben..abg bosar,rajah dan gilobaban..bolehlah tanyo atau PM namo2 ni kalau ado apo2 masalah..

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam satu zzr'an...

Post by jimf on Thu 15 Apr - 9:49

salam selamat pagi...

selamat berkenalan oncik sapek..
mai penang kaa? elok laa tu.. abg bosar pun mai penang gak..
tiap2 jumaat lenjan 11 dia dari kl/penang..
bole laa berteman kalu mau...

majoriti sini ramai yg pakai zzr250... xpi semua bikers gak kan..
mai laa borak2 cari ketenangan dan gurau senda...awet muda kalu hati ceria...

wassallam

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam satu zzr'an...

Post by kudud on Thu 15 Apr - 12:35

-SALAM SALMAT DATANG EN.SAPEK
-JEMPUT MEMERIAHKAN FORUM

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam satu zzr'an...

Post by ManCaL on Thu 15 Apr - 14:32

Selamat dtang En.sapek...woww zzr1100 tu..
sama lr aku pun budak baru gak..bole oden torey moto...

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam satu zzr'an...

Post by ni_juan82 on Thu 15 Apr - 20:55

welkam2...kat sini sume diberi layanan sama rata.....ahhaha...tak kira la pakai apa pun....cheers...zzrianz

ni_juan82

Posts : 650
Join date : 20/03/2010
Age : 34
Location : PANTAI DALAM / WANGSA MAJU KL - MELAKA

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam satu zzr'an...

Post by Sponsored content Today at 12:00


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum