BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by adambikers on Sun 14 Mar - 14:00

antara rider2 yg berjaya sampai ke awana harini
[You must be registered and logged in to see this image.]

tuka2 rider amik gamba
[You must be registered and logged in to see this image.]

rider bersama moto berparut
[You must be registered and logged in to see this image.]

rider bersama moto yg tak nampak parut
[You must be registered and logged in to see this image.]

barisan moto yg berjaya ride ke eropah awana
[You must be registered and logged in to see this image.]

barisan moto view dari montot
[You must be registered and logged in to see this image.]

rider tgh kemut sebab sejuk sgt
[You must be registered and logged in to see this image.]

geng moto laju
[You must be registered and logged in to see this image.]

geng moto reput
[You must be registered and logged in to see this image.]

orgkayo tgh pilih mangsa bila nak turun nnt
[You must be registered and logged in to see this image.]

orgkayo tgh nak turunkan ilmu, anak murid sibuk posing
[You must be registered and logged in to see this image.]

anak murid tgh sibuk berdiskusi dgn orgkayo
[You must be registered and logged in to see this image.]

punya la hebat berdiskusi sampai moto pon ilang, tinggal jari duk tunjuk jee.. kekeke
[You must be registered and logged in to see this image.]

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by UnoS on Sun 14 Mar - 14:31

mak aiii laju nye ko upload gamba..... selaju motor ko turun awana.....

UnoS

Posts : 545
Join date : 19/01/2010
Age : 39
Location : Sepang

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by adambikers on Sun 14 Mar - 15:12

kang kalau lambat korang marah aku plak..
Razz

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by jimf on Sun 14 Mar - 20:03

Salam magrib...
Tahniah pd semua awana riders...hebat hebat belaka...bila la rider terkial ni nk join...

Adam...nti kalu ada mggu yg sorang rider pun x naik awana kasi tau den...tenang la sikit geng santai nk ride....timo kacih

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by eddy 250 on Sun 14 Mar - 22:28

salam mlm sume!!

YG...adam skrng dh jadik rider posing...dulu sblm xciden sume gambar dia meleper je skrng...posing je lebihhh..
huhu sorang lg rider leper tukar hobi...

YG cuma tggal kau je lg dlm list leper aku...itu pn aku dgr mcm nk pencen meleper jee..huhu

P/S..Don ..kalu kau pn geng posing gak nmpak gaya aku kena cr hobi lain lhhh..(mukin basikal)

eddy 250

Posts : 394
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by adambikers on Sun 14 Mar - 22:45

eddy 250 wrote:salam mlm sume!!

YG...adam skrng dh jadik rider posing...dulu sblm xciden sume gambar dia meleper je skrng...posing je lebihhh..
huhu sorang lg rider leper tukar hobi...

YG cuma tggal kau je lg dlm list leper aku...itu pn aku dgr mcm nk pencen meleper jee..huhu

P/S..Don ..kalu kau pn geng posing gak nmpak gaya aku kena cr hobi lain lhhh..(mukin basikal)

geng posing? bak mai tok misai.. (bt090 dah ni)

sekadar nak bertanya ni, kot2 ada yg sudi jawap soklan aku..

1)BT 39 ada saiz 140 ekk..
2)andaikata aku sarung kat tenggiling aku ok tak peformance kalau nak berposing kat koner?


setahu aku la, BT 39 ni utk moto 150 ke bawah.. tatau la kot2 salah, maklum laa saya ni ilmu cetek Embarassed

harap kawan2 tlg jawap ekk, terutama tok misai yg tak tuka lagi hobi ke rider posing..

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by fie on Mon 15 Mar - 8:19

salam pagi...
sesejuk awana...
perghhhh.....
gerergerer

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by fie on Mon 15 Mar - 8:20

dari gambar nampak sangat dafi sampai dulu...
nampak aura.....

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by adambikers on Mon 15 Mar - 9:14

Takde ke yg sudi jawap persoalan aku berkenaan tayar nih.. Kasihani la murid yg baru nak blaja pasal tayar ni.. Uhukzzz

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by don-zx2 on Mon 15 Mar - 9:21

bt39 seswai utk 125cc-400cc
size 140/70-17 ada..

click battlax

selamat mencuba cheers

don-zx2

Posts : 143
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by mat zzr on Mon 15 Mar - 9:40

jimf wrote:Salam magrib...
Tahniah pd semua awana riders...hebat hebat belaka...bila la rider terkial ni nk join...

Adam...nti kalu ada mggu yg sorang rider pun x naik awana kasi tau den...tenang la sikit geng santai nk ride....timo kacih

salam pagi...

JimF...sabtu ni kalau nak naik awana aku OK ajer...tapi ride santai ajer lah...aku dah tak berani bawak laju laju sebab ada satu brader kat genting citer member dia terbunuh kat ulu yam...tulang tersembul keluar...kaki boleh lipat belakang tengkok...huh...ngeri sungguh...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by Raziskov on Mon 15 Mar - 10:05

apa barang naik awana hari Sabtu...
Ahad la kalau berani..ngeh..ngeh... Very Happy

dah..jom ke awana skrg..
[You must be registered and logged in to see this link.]

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by furqaan on Mon 15 Mar - 10:06

Aikkk ... tak tutup lagi umah nie ... umah baru dah buka ...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V15 - Nak kena piat telinga??? (8/3/10)

Post by Sponsored content Today at 5:44


Sponsored content


Back to top Go down

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum